06.54 på en söndag?

Hade hoppats på att jag fick sova lite längre idag , men ikke! Då kliver jimmie upp och säger att han ska ut och gå för han har ont i ryggen och huvudet! Okej , jag försöker somna om men inte fan gick de !  bara lite irriterad!

Sitter nu och kollar på tvn där de inte finns nå bra , så funderar på om jag ska sätta igång en film och hoppas på att ja somnar en stund till?! :D skulle inte vara helt fel!
så nu ska ja se om jag hittar nån bra film ja skulle kunna se! :)


jimmie jonsson - jag älskar dig! du är världens bästa! <3
1 år och 4 månder med dig , dom bästa månaderna i mitt liv!
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu