:)

Hej..
idag blev ja väckt lite före nio , mycket skönt! Hade säkert kunna sovit mycket längre om inte jenny hade ringt, Men de va bra att hon ringde så ja kunde kliva upp och käka lite frukost och göra mig klar för att gå till körskolan oh plugga! Pluggningen gick jätte bra , Har kommit till repetitionsfrågorna nu , Tänke fixa de i morgon :)
känns som om de går bra för mig just nu men körningen och teorin :) Vilken är mycket bra! :)

Sen hämtade jimmie mig vid halv ett tiden , vi åkte och handla lite och sen åkte vi hem och fixa käk , båda va väldigt hungriga, blev korvstroganoff och ris! :) jätte gott :)

sen har ja typ spelat spel på facebook hela dagen , slutade precis av att ja har fått så ont i huvudet ! ett bra täcken på att sluta för idag! :) Men de är så jävla kul att spela , Blir säkert mer ikväll endå! :D
ikväll vet ja inte vad som händer , blir väl lungt antar ja, som alla andra kvällar! :p



Och min mage har nu börjat växa , roligt tycker ja! :) hih! märker att allt sitter bra mycket tajtare! :)
så här ser den ut just nu :) <3

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Carro

Fin mage du har fått :)

2011-04-22 @ 11:50:48
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Suz

ååh vad söt mage du har fått :D tihihi. När beräknas bf? :) // Suz

2011-05-06 @ 17:21:37
URL: http://suzyescallmesuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu