God morgon.

Hej!

Inatt har ja sovit så fruktansvärt dåligt , fy!
varit upp och kissat , svettats som bara helvete .
Och drömmer så konstiga drömmar? Kan vakna av att jag gråter?! :/
Kan typ drömma om att jimmie är otrogen och att ja får missfall eller att det går fel på förlossningen!
En gång drömde ja en ganska rolig dröm endå, fast hemsk på samma gång :p de va att jimmie lämnade mig och gick till min syster jenny bara för att hon andvände stringtrosor och inte jag ! :p
usch , tycker de är lilte jobbigt att drömma sånna saker, men har gjort de sen ja blev gravid!
Fast ibland har jag tur och drömmer bra drömmar också! :)



Och jag som trodde att min foglossning va på bättringsvägen , men kännde inatt att så va de ju inte alls , Börjar göra så där ont igen! :/ 

Och idag som sagt är de Försäkringskassan och Dessie som står på listan! :)
de va allt !
pussokram

Kommentarer
Postat av: dessie

ja, och du kommer få en hel del att göra hemma hos mamma ;) mkt kläder att gå igenom ;)

2011-08-16 @ 08:45:43
Postat av: Anonym

Ja de ska bli så kul , och gud va ja ska mysa med miliam! :)

2011-08-16 @ 08:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu