Mitt liv..

hejsan...

Jag har lite jag vill få ut så nu skriver jag lite om vad som är dåligt och om vad som kommer att bli bra!

Jag kan ju erkänna att mitt liv inte är perfekt , men vems liv är det?
Men jag försöker verkligen göra mitt liv så bra som möjligt , men ibland känns de verkligen omöjligt!
så jag tänkte börja om lite..

För det första så ska jag kanske börja tänka lite mer på mig själv än på alla andra.
Jag ska sluta bry mig om vad andra tycker och tänker om mig och inte tänka negativt.
Jag ska helt enkelt bara strunta i sånna människor och tänka bra tankar!
Sen ska göra allt för att jag och Jimmie ska ha det bra , inte för att vi inte har de med de kan ju bli bättre! :)
och jag kanske ska börja göra mer saker för min egenskull , Jag ska göra allt för att jag själv ska må bra!


Jag ska ta och försöka skaffa mig lite vänner , har ganska dåligt med det här nere i gävle! har bott här lite mer än en år , men endå! tycker de är svårt att skaffa sig nya vänner!
så det står på mitt nya liv lista!


Jag är ganska trött/less på att hela tiden känna att man inte duger till något bra, och må dåligt på grund av massa dumma saker! Det ska bli ett slut med det. Allt måste bli bra och kännas bli innan lillan kommer , så det ska ja se till!
Jag ska se till att hon kommer få det super bra , ska göra allt för henne! <3
Inte för att jag inte tror att jag/vi kommer klara de , för de vet jag att jag/vi kommer att göra! 
Jag ska bli världens bästa mamma till min dotter!


mitt liv ska bli annorlunda
det är som vissa personer jag absolut inte vill bli som ,
och som jag måste bevisa att så kommer det inte att bli
Jag ska bli mig själv som jag vill vara och vara mig själv på ett bra sätt!
Ska göra allt för att få mitt liv bra! Jag ska få världens bästa liv! :)
Jag kommer att bli bäst! hihi..

Och hjälpen för allt bra som kommer att ske är Jimmie och lilla Nora som snart är här!
Vi kommer få det toppen och jag längtar <3


Tror de va allt!
Pussokram




Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Det tycker jag låter förbannat bra!! :)

2011-08-18 @ 20:03:52
URL: http://aboutourslife.blogg.se/
Postat av: bea

Allt kommer bli super! Du kommer bli världens bästa mamma. Du ska nog se att de kommer komma fler vänner nu när de drar igång med föräldrakurser m.m Du är stark gumman ! KRAM !

2011-08-19 @ 00:26:39
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu