Välkommen V 32

Hejsan :)

Har precis vaknat av att hjärtat mitt sparkar och har de , så de va bara att kliva upp!
Kan inte direkt sova när de är ett himlans liv i magen :p lite mysigt att vakna på de sättet endå :)
Hon sparkar som bara den nu , ibland gör de faktiskt riktigt ont :p hehe.. dumma unge ;)

Nu är jag 31 fulla veckor, kommer in i v 32 ! känns underbart! inte långt kvar nu!
I morgon är de för att vara exakt 2 månader kvar tills hon är beräknad! :) 
Kan inte förstå de egentligen att de bara är 2 små ynkla månader kvar ?  Gud va de längtas! :)
hoppas den tiden rinner iväg så hon är här snart :) hihi..


ne idag tror jag nästan att ja ska ta en städ dag , tror de behövs! jimmie läre väl inte storstäda iallafall :P han kan få diska... ;) Har nog inte så mycket annat för mig , har inte gjort ett skit på hela helgen , vilket har varit ganska skönt endå :) tagit de lungt och så bara .. kan behövas ibland de åh! :)


Ne nu ska ja kika på tv en stund tills älskling vaknar så vi kan äta frukost och sen börja städa så de blir gjort :)
Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu