...

Hejsan :)

Vet att ja är super dålig på att skriva blogg , men ibland har ja ingen ork och vet inte va ja ska skriva om! :)
Men idag har de gått super bra att jobba , hade jätte kul med barnen! Gjorde en springbana som dom skulle göra och de gillade dom verkligen , skratta som bara den och så!  jätte roligt :)


Och sen efter jobbet fick ja med mig Tony med mig hem , en kille som går på dagiset som ja kännt sen tidigare , Jobbade med hans mamma och han vela följa med mig hem så de fick han! han spelade lite mario cart och lekte med frasse! :)
Sen åkte vi till Frasses . där hans mamma jobbar och åt och lämnade han där! :)

och nu gör ja inte speciellt mkt , sitter på youtube och kollar lite musik videos! :)
väntar på att kl ska bli 9 så ja får se mitt liv på BB! :)
Jag längtar tills de är jag som är där på bb , Vill ha detta gjort nu och få ha henne här hos mig och jimmie! 
Längtar som en toook! <3 

ne nu ska ja fortsätta på youtube!
Hare bra!
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu