Jobbet

Hejsan :)

Jag måste säga att ja trivs på dagiset ja är nu , Underbara barn och underbar personal! 
Alla är så snälla! Och barnen är ur gulliga! så himla mysiga! :) Väldigt roligt att vara där! :)
Idag har allt gått jätte bra, va dock lite trött i morse men gick över ganska snabbt när man började leka med ungarna!
Är inte van att kliva upp 06.15 satt , Men blir nog bättre snart när man klivit upp så ett tag! :)


Sitter nu och väntar på mat , Älskling håller på att göra lasagne! kan lova att han gör nog den godaste lasagnen jag någonsin har ätit , super god! :) han är så duktig på att laga mat :)


Har iallafall börjat fått så ont i ryggen, i ryggslutet typ! Gör så fruktansvärt ont ibland så man inte vet vart man ska ta vägen, väldigt jobbigt! Hade så idag på morgonen! Börjar bli lite jobbigt med att vara gravid nu , Vill nästan att de ska vara över nu så man slipper ha ont! Tur att de inte är allt för länge kvar! :) <3
Fast ja älskar att vara gravid , förutom när man har ont , annars är de underbart när man känner alla rörelser och när hon sparkar och så! :) De älskar jag! <3


ne nu ska ja lägga mig på soffan och se lite på tv innan de blir käk! :)
hare bra allihopa! :)
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu