ny vecka!

HEJSAN :)

idag kommer jag in i v 30 , inte så hemskt långt kvar nu ! Hoppas det går lika fort som de har gjort hittills :)
Vill ha henne ute nu! längtar längtar längtar som en galning, vill kunna pussa och hålla om henne<3


har iallafall fått ont i blygbenet , vilken gör riktigt ont!!!!!!!!!
Känns ungeför som om man har cyklat långt på en hård sadel!
gör ont när jag går och vänder på mig i sängen eller ska kliva upp från soffan/sängen! det är verkligen jätte jobbigt.
jag hoppas det går över snart! Har även ont i ryggen! inte kul!!!
Men man vet ju varför man har de så de är ju lätt värt de :) hihi..

I helgen har det varit lungt , Va ut på en fiske tur i fredags , älskling och jag!
älskling fick en aborre och jag fick NÄSTAN en , de nappade men den släppte , fiskjävel! :p
Men frasse blev glad iallafall när vi kom hem för då fick han äta fisk! och de gillar han! :)


Sen igår låg vi nästan på soffan hela dagen , vilket va skönt men till slut fick vi nog!
åkte ut till Bönan till jimmies bror , dom är husvakt där så vi åkte dit och fika och prata lite!:)


Idag är det fint väder så idag ska vi göra nått , jag sa till jimmie att ja vela ut och meta och ta med fika! :)
fiska upp lite mer fisk åt lillfrasse! :) hihi!
Och ska försöka få lite tid till att knäppa kort på magen så ja kan lägga ut så ni får se hur tjock ja är nu :)
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu