God morgon illamåendet!!

Illamående , fy jag gillar verkligen inte det! Vaknar så tidigt varje dag av att ja inte mår så bra! Vaknar runt 7 !
Vill gärna sova längre men det går verkligen inte!! :/ lite jobbigt!
Har just ätit lite frukost , de ja fick i mig vill säga! Blev en hårdmacka med messmör och ett glas oboy! :) Gott!
och nu sitter jag och ser lite på tv och väntar på att tiden kan gå lite fortare så lilla henri kan komma hit , det är grannen lill lilla hund som ja ska ha i några timmar idag! :) han är bra mysig! Lite roligt bara hur han och frasse beter sig , för han är ju rädd för min katt frasse och de tycker ja är kul! Frasse är ju större än henri! :p lite små roligt tycker ja! :) Men de går bra iallafall! :)

I morgon kommer jag in i V 12 i graviditeten , känns skönt! :)  Vill att de ska gå fort ja nu! :)
Och jag hoppas illamåendet går över, Vill verkligen inte va de varje morgon och kväll! De är verkligen jobbigt!

Ne nu ska ja mysa med frasse som ligger här bredvid mig och små snarkar! :)

hare!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jätte Grattis till dig o din kärlek o till eran lilla med förståss när den kommer ut :D

Hoppas att illamåendet ger med sig fort så du slipper plågas o får en mysig graviditet <3

Stor Kram!!!

2011-03-18 @ 19:13:33
URL: http://penntrollet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu