Rubrik?

vaknade vid 06.15 ungefär i morse , så ja klev upp och gjorde mig klar tills jag skulle gå till körskolan kl 07.00! 
körde i ungefär 2 tim , hade dubbel lektion. Gick jätte bra att köra , Fick beröm och så! jätte kul :)
Sen gick jag hem och diskade , plockade lite här hemma och gjorde lite lunch ! :)

Har nyss duschat , skönt :) Väntar på att jimmie ska komma hem så vi kan handla, vi ska baka lite idag :) Blev sugen på sånt! :) Kärleksmums ska vi göra ! och jag är sugen på att göra nå mer så får se vad det blir :)
Nått med kokos funderar ja iallafall på! :) smaskens!

Jag längtar tills på fredag , Ska till Mvc då och kika llite hur det ligger till :)
Och kanske ska till hudik över dagen för syster Emma fyller 16 år! Börjar på bli stor nu :) Tiden går så fort!
och Jenny Jonsson , Jag saknar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu