Helgen

Hej allihopa! :)

I fredags så åkte jag hem till iggesund på kvällen , Spelade lite spel med pappa, bella och johanna ! :)
det va jätte trevligt :) Och jag skulle sova i samma säng som bella , men vid 3 på natten fick jag nog och la mig nere i soffan , hon kunde inte ligga still i en endsa sekund , som en jävla bläckfisk! :p unge!!! 

Sen på lördagen så kom lillebror Emil och hämtade mig så hängde ja med han hem och va där hela dagen tills vi åkte ner på crousingen som verkligen sööööög. guud va dåligt/tråkigt de va!! Åkte hem bara efter 1 timme typ, åkte hem och soov! :) de va mycket bättre de :)

sen igår - söndag så tog ja de lungt först på dagen och sen pluggade jag bara , riktigt nöjd , klarat alla teorifaser nu och får bara godkänt på sluttesterna som jag gör nu :) ska gå och göra provet senare idag så jag hoppas jag klarar de :) hihi

de va min helg de :)


jag älskar min mage! <3 :D
pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu