Pluggdag.

Hej :)

Idag blev jag upp ungefär halv nio , skönt! Gjorde ordning frukost och duschade , sen bar de av till körskolan vid halv 10 , va där till 10 och satt till halv 3 , mycket bra! Blev så arg på slutet , jag är på sista fasen på teorin och jag trodde man skulle ha 63 rätt för godkänt som på alla andra och så fick ja 64 och blev jätte glad! Men då visar de sig att man ska ha 65 rätt på den fasen , Blev riktigt less, men fick göra det igen och kom upp till 63-64 bara , att sista poängen ska vara så jävla svår, gaah :/  . till slut blev ja så less och bad jimmie hämta mig för ja va så hungrig , och tänkte att ja ska äta och ta de lite lungt en stund och sen tätta mig hemma och plugga så ja klarar den där jävla fasen IDAG! Känns som om de skulle vara bra och skönt att få den gjord så ja kan få mirr förbannade körkort! hihi:)

Just nu sitter jag och väntar på maten då , Stuvade marakonisar och korv , de näst bästa man kan äta, love it! :)
Sen ska ha chilla en stund med dator/tv och sen åter till pluggningen! :/  känner mig även ganska seg just nu!

Ne nu ska ja kolla om maten snart är klar , känns som om ja håller på att dööö av hunger!!!!!


Jag älskar min Familj , Världens bästa <3

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu