sista april...

igår va jag , jimmie och bella(lillasyster) till jimmie pappa i ockelbo! :) va väldigt trevligt :)
Jag och bella åkte massa fyrhjuling , jätte kul tills hon skrämde skiten ur mig , hon såg tydligen en björn, har svårt att tro de men man vet ju aldrig , va ju en björn där i närheten i torsdags/fredags satt , ja men då iallafall så blev de fullgas tillbaka och fort gick de i kurvorna , och de va kul :P haha! :D bella höll på att flyga av ;)


och sen grillade vi , och gjorde rotfruktslåda i ugnen , va väldigt gott! :)
Vi myste mycket med voffsingvalparna som hope hade fått , 9 st och gudans va söta dom va :)
kunde inte låta dom små sötnosarna vara , vela vara där hela tiden :)


haha och sen när vi skulle åka hem så stanna jimmie bilen och sa , men titta tjejer till vänster så får ni se , och då stog de en jätte stor älg där och bella blev så rädd så hon börja gråta , haha , lilltönten ! och sen såg ja 2 till bredvid den stora :P guud va man skratta åt bella !  haha! :D

och jag kanske ska ta och berätta att ja har börjar känna små duttar/knuffar i magen nu med , känns lite mysigt :)längtar tills man känner dom jätte väl :) <3


Ne nu ska ja ta och mysa med bella lite innan hon ska hem , äta chips och dricka pepsi! :) <3

pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu