.

Hej och Godmorgon :)

Idag tyckte Nora att vi skulle kliva upp vid 6 , vilket jag tycker är super bra! :) 
hon vaknade vid halv 3 och skulle ha mat och sen sov till 6 , och nu sover hon igen min lilla älskling :)
Hon har börjat flina jätte jätte mycket nu, bara man pratar med henne så flinar hon så stort, så himla söt!
Ska försöka fånga en bild då hon flinar så ni får se :)


Vill även säga att jag fick mitt körkort i tisdags, super lycklig! nu har jag allt jag kan önska mig.
Världens bästa sambo
världens bästa dotter
världens bästa familj
körkort och bil :)
som sagt, överlycklig :) vad mer kan man önska? :)


idag vet ja inte vad som händer, ska väl kanske ta och städa lite och fixa! Men de tråkiga är ju hur mkt jag än plockar och donar så ser de stökit ut för de är så mkt saker, tanken på att vi bor i en 2a just nu och har så mycker saker!
har skötbordet i vardagsrummet då det inte får plats i badrummet så de är lite trångt! Längtar tills vi flyttar,som jag hoppas inte ska dröja allt för länge!:) bara Jimmie kan få ut tummen ur röven och fixa köket nångång så vi kan sälja lägenheten! :)


Jag vet inte vad ja mer ska skriva, men kom gärna med frågor och sånt så jag har något att skriva om :)
hare bra , puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu