Herregud!

Hej!

Att man jämt ska behöva ringa och tjata på försäkringskassan! Jag ringde den 21 september och frågade hur de gick med mitt ärende om föräldrarpenningen och så, och jag har inte fått nå svar än om hur mk jag kommer att få! Så jag ringde idag igen och då säger hon att dom inte ens har kollat upp de? :S vafan säger jag då, ringer och säger att dom kanske ska skynda sig så man veta o så har dom inte ens tagit upp de? jävla idioter!
Men hon jag pratade med sa nu iallafall att hon skulle skicka mitt ärende nu på engång för hon tyckte själv att de va konstigt! Så hoppas på svar nästa vecka iallafall, för jag har ju sökt från den 10 oktober! ojojoj va less man kan bli!!!!
Vissa kanske ska bya jobb?!


Har iallafall nyss vaknat från en liten tupplur, de behövdes kan ja säga! De va väldigt skönt :) Ätit 2 jätte goda bananer nu med, super gott! :)  Ska väl ta och laga mat om en stund kanske med, blir fisk till middag , Fisk?! japp jag ska lära mig att äta de, haha! :)

Jag längtar tills kl kan slå 21.00 för då börjar världens bästa program på 5an, Grays anatomy! som jag har längtat! :) <3


Och jag måste säga att ja har världens sötaste älskling just nu, han har blivigt så långhårig så de ser roligt ut ibland! haha! <3
nu ska ja kramas lite med han :)
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu