Svar på fråga!

hej!

Det va någon som ställde frågan om varför jag flyttade från sundsvall till Gävle.
Och de va för att jag träffade jimmie här i gävle, och andledningen till att de va jag som flytta va att jag hade ju inget jobb i sundsvall, gick ju i skolan fortfarande när jag träffade han och han hade ett väldigt bra jobb här i gävle! Så det va därför och jag vela verkligen vara med jimmie! :) Och just nu är det nog de bästa jag gjort eftersom vi ska ha barn och så tillsammans, och sundsvall finns ju kvar så dit åker jag ju ibland och hälsar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu