Fixa blogg

Hejsan :)

Ni får ursäkta att bloggen inte ser så bra ut just nu! Men jag försöker fixa allt jag kan så den ska bli bra med jag fattar inte hur ja ska göra med allt så måste hitta någon som kan hjälpa mig lite, är lite dålig på detta :) så ni får stå ut nån dag kanske :)

Idag har jag iallafall kört på körskolan och de gick bra som vanligt, sista lektionen innan uppkörningen nu , 3dje gången gillt säger jag nu! Vill inte kugga på skit saker som ja gjorde sist! så jag hoppas på de bästa, annars känns de som om jag ska ge upp! :p
och sen har jag läst i teoriboken, har snart läst ut den så får läsa de sista i morgon :)


ikväll blir jag själv en stund, Jimmie ska med sin bror på Julafest, så jag funderar på om ja ska gå och köpa gotta och se en film för mig själv, vilket kan vara mysigt :) hihi!

Och i magen är det full fart,Hon sparkar och har sig! väldigt mysigt fast kan göra ont med när hon sparkar på revbenen :p men som sagt, inte långt kvar nu, kan ju komma vilken dag som helst ju :) hihi!!

ne nu ska ja hitta nån som kan hjälpa mig med de sista på bloggen! :)
hare kung!
Puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu