ojoj , läääänge sen!

Hejsan!

förlåt så hemskt mycket att jag inte har skrivigt på ett tag , har helt glömt bort och har haft en massa annat för mig!
Ska försöka skärpa mig , hehe! :)

Idag är jag superduper trött , sov inte alls bra inatt! Min underbara sambo låg och höll om mig hela tiden så ja inte kunde röra mig, och den att han ska låta som bara denn när han sover , andas och pratar i sömnen! så jag fick till slut nog och la mig i soffan , och ja visst sov jag men vaknade tusen gånger!

om graviditeten så är jag nu i v 36 (35+4) :) inte alls långt kvar nu! 
Va på föräldrarutbildning idag, första gången,och jag tyckte faktiskt att de inte alls va nå bra, de va lixxom saker som redan min barnmorska hade tagit upp med mig, och fick se en film om förlossning och de har man ju sett förr också!:)
och många frågar mig nu om jag är rädd inför förlossningen , och ja måste säga att ja är inte rädd utan ja är mer förväntansfull och lite nervös om hur de kommer att gå, för ja mena, man vet ju att de kommer göra ont så de kommer man inte undan med! :p jag längtar mer tills jag ligger där med värkar för ja vill veta hur de är :p  och att man får veta att snart är man mamma :) hehe! Så de längtas <3

Har också börjat fått lite förvärkar och så, inte så skönt måste ja säga! 
och sen min J*vla foglossning , fyfasen va ja hatar de! de bara ilar mellan bena! :( mest på kvällen/natten!


ne nu kan ja inte skriva mer , nu börjar halv 8 hos mig och de måste ja se! och efter de robinson och efter de Csi Miami och efter se sooova! ;)

Men jag lovar att ja ska försöka skriva oftare! :)
lycka till Johanna! :)


Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Okej va bra! Jodå allt är bra här med, lite trött bara :P hehe.



Några roliga planer till helgen?



Kram Johanna

2011-09-16 @ 09:38:26
URL: http://joohannasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu