Skönt.

Hejsan :)

Inatt har jag sovit bra mkt bättre än alla anmdra dagar, Jag brukar vakna när jimmie kliver upp 04.15 och har svårt att somna om efter, men nu märkte ja han inte ens? hur skönt va inte de då, typ hur jävla skönt som helst :)
Om en stund ska ja ner på stan med Emmapemma och kika lite och kanske ta en fika? :)
Ska kolla på de sista till bebisen som bara är småsaker, som typ små vantar och sen saker från apoteket, olja och sånna saker , nappar kanske vore bra att ha hemma med :) hihi..

Och jag ska köpa nå till min katt frasse, nå leksaker eller nå! han har ju bitit sönder dom flesta han har! :p


Och sen måste ja skriva att jag saknar min syster, JENNY JONSSON!!!!!!! Kan du komma och hälsa på snart eller? :(
Blir tokig snart!! :p


och ja vet att jag lova en bild på magen denna gång, men jag har inte hunnit knäppa nån än! 
Så de får bli till nästa inlägg, okej? :)
jag måste gå och fixa mig nu för staden! :)
Kan ju skriva sen om vad jag fick med mig hem och sammtidigt fixa en bild! :)
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu