Alla hjärtans dag!

Hej på er!
Har precis klivit upp ur sängen efter en liten vila, Nora ligger fortfarande och sover :)
Jimmie kom hem från jobbet, men drog nästna lika fort. Han skulle ut och åka skidor! :p
Men när jag tittade in i köket låg de ett hjärta med massa gelehjärtan i! Mums! <3 

Tidigare idag tog jag och Nora en liten prommis, väldigt skönt väder idag måste jag säga! man dör inte av att gå ut iallafall :D skönt de!
Vet inte vad som händer senare, Ska väl laga mat, mysa med Nora och ta de lungt! Gå ut engång till kanske när jimmie kommer hem? En liten längre prommis! :) och massa mys med älskling med <3 :)

Och en sak jag är less på är att bo i denna lägenhet, Trångt och jävligt!! Fy.
Jimmie ska fixa köket sen blir de förhoppningsvis flytt till sommaren för här vill jag inte bo länge till!
usch och fy ! När man städar och donar så vet man inte vart man ska lägga alla saker, så man låter de ligga! så de ser bara konstigt ut. inge utrymme för noras saker, som gåstolen, babygymmet eller babysitten! Ser bara förjävligt trångt ut! nä vill bara härifrån!


Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu