Solig dag! :)

Hejsan :)
I morse gjorde jag och Nora morgon vid 05.15 ungefär. Hon som aldrig brukar vakna då, har alltid sovit fram till 7 iallafall?! Men de är väl så de kan bli :) bara att kliva upp och se glad ut :)
Sen vid 9 gick vi ut på en morgon promenad runt Boulongen och batade fåglarna och så, Jätte mysigt att gå när de är fint väder :)

Just nu ligger både mina älskingar på ett täcke på golvet och sover :p så gulliga så! :D
Så jag passar på att sitta här och titta runt en massa och lyssna på musik i lurarna :)

Sen vet ja inte vad dagen erbjuder, Dammsuga och tvätta golven kanske? behövs nu när katten håller på att tappa en massa päls,byter väl till sommarpäls nu kanske?! :) annars löser han ingenting! :)


Nej nu ska jag fortsätta att kika runt här innan lillan vaknar, men hoppas hon sover en stund nu, hon har blivit så dålig på att sova under dagarna :/ så hoppas på en längre tupplur nu :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu