:)

Hejsan :)
Denna dag började med att ja va hos barnmorskan , Och allt va bara bra med Nora! :)
Men måste börja äta järntabl. Men inte gör det nå bara de är bra med Nora! :)
Så underbart att få höra hennes hjärtljud! hihi .. Hon låg med huvudet neråt nu och hon låg som en banan! :)


sen skulle jag till körskolan , men hade lite tid över innan jag skulle vara där så jag tog med en tripp till Mc Donals och åt frukost där , tycker dom har goda frukost mackor där faktiskt :)
sen gick ja till körskolan och körde , och de gick bra! Har en ny tid nu för uppkörningen så ja hoppas ja klarar de denna gång , annars vet ja inte vad jag tar mig till :o hehe..


och efter de blev det jobbet , och de gick bra! Jobbade till 4 , gick hem och ja , tog de lungt och åt mat! :)
nu sitter jag här och är trött och känner mig lite konstig, ska väl sitta en stund till sen ska ja nog sova :)
Men hare så bra!
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu