körskolan..

Hade en dubbel körlektion i morse kl 07.30 och de gick bra :)  
Sen satte jag mig och plugga i nästan 4 timmar , klarade nästan fas c , flera gånger 60-61 rätt och man ska ha 63 för att få godkänt , Blev så arg och irriterad så ja gav upp ,  Så i morgon ska ja fortsätta och då ska ja fan klar det innan jag går därifrån , som jag skulle göra idag egentligen men blev så arg!!! :p inte lätt hela tiden inte!
Sen när jag kom hem så lagade vi lite mat , blev potatis & köttbullar med gräddsås , väldigt gott! och efter det tog
jag mig en apelsin! :) lite vitaminer! kan ju vara bra för magen :)

i kväll vet ja inte vad som händer , blir väl lungt som alla andra dagar! :/ lite tråkigt att man aldrig gör nått!
Saknar mina vänner i sundsvall <3 , Tänk när jag bodde där , då gjorde man nästan alltid nånting , hade typ aldrig tråkigt!! sakna <3

jimmie ligger i soffan och sover och de gör ju allting bra mycket tråkigare !!! Fast förstår om han är trött som sliver upp 04,15 varje morgon och åker till jobbet!! 

ne nu ska ja försöka hitta på nått!! :)

En sak , Hur snygg är inte den här karln då på skala 1 - 10?  
mums säger jag bara! :D






Kommentarer
Postat av: Sandra - Blivande mamma

Men mums säger jag också.. ^^, Så snygg karl!!

2011-04-18 @ 10:54:19
URL: http://dolcesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu