Sundsvall <3

Heejsan!

Sitter nu i sundsvall hos min älskade syster , :) har varit här sen i tisdags och blir kvar till lördag! :)
Igår va vi på stranden ett tag och jag är rööd på ryggen ...  hade även  tjejkväll med Åsa , Bea , Emelie , Martina och jag och jenny då! de va väldigt trevligt!
Och just nu ligger vi i sängen och tar de lungt , bara en som är lite vild och de är min lilla älskling i magen , fast de är bara mysigt att hon lever om lite! :) <3
Och jenny ska knäppa kort på magen ikväll så äntligen blir de mer kort på magen! :)



Men iallafall så jobbar jag inte längre på dagiset , för min dumma foglossning!
Varit hos läkaren och så och han tyckte inte ja skulle jobba med barn där de är bärande och massa!
så fick ett läkarintyg om att ja inte skulle vara kvar då , han kunde inte sjukskriva mig fast han vela för om ja skulle få ut pengar från försäkringskassan så måsta ja sitta i rullstol eller gå på krykor :/
Så jag får stå kvar på arbetsförmedlingen som jobbsökande! Men så kan de vara!


Ne nu ska ja ta och göra nå annat :)
lägger in bilder på magen bara de blir kort :)

Pusskram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu