idag..

Skulle igentligen haft dubbel lektion i körning idag men blev inställt på grund av att min lärare va sjuk , tråkigt!
Men i morgon blir det körning :) tidigt på morgonen med . 07.30 börjar den! :/

just nu sitter jag och ser på tv och bråkar lite med frasseman som springer och busar här , han är så rolig :P
Som igår väckte han mig av att lägga sin tass försiktigt på min mun , brydde mig inte första gången han gjorde så och då gjorde han så tills jag klev upp! :) han är bra gullig han! 

Vet inte vad som händer idag , får se vad det blir! Städa och fixa lite kanske ! får se ! :)

ne nu blir det tv igen! :)
hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu