Spark spark <3

Hejsan :)
Nu på morgonen har lilla Nora haft de fullt upp har ja märkt , haft ett pass med bengympa! :p
en helt underbar känsla måste ja säga , att de växer nått i mig och att de rör sig och sådär! jag bara älskare! :) <3
nu på morgonen har jag diskat och håller på att tvätta , och ska väl ta och damma lite och sådär med när man endå håller så slipper man de sen :) 


Och ska ha Lilla Henri här sen en stund , ska bli mysigt , länge sen han va här och myste med mig nu så de ska bli mysigt :) Min lille vovvsing! <3 och frasse kommer bli glad med så han får leka med sin kompis som dom alltid gör , Jagar varandra typ hela tiden! :D super gulligt!

och känner att ja börjar på bli lite små hungrig igen , åt 2 mackor tidigare i morse , men får väl ta och äta igen då kanske! nåån lunch kanske man ska ta och göra , äta lite tacos som är kvar sen igår ? äh får se va ja blir sugen på! :)

ne nu ska ja ta och fixa lite mer här ja! Men hare bra allihopa! :)

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu