.

Hej och godmorgon alla glada! :)


Vaknade före 7 i morse av att frasse började prata, som om han vela att jag skulle kliva upp, brydde mig inte i början men sen börja han låta nå fruktansvärt så då va det bara att kliva upp, och när jag väl är uppe så blir han tyst! gaah!
men han blev väl glad av att jag klev upp då, konstiga katt! :D haha. men söt endå! :)

idag vet jag inte vad som händer, blir nog bara lungt! Har en massa förvärkar så jag kommer inte orka göra så mkt skulle ja tro! just nu ska ja nog få i mig något att äta iallafall :) och sen kanske dra på nån film eller så :)
Kanske skriver sen om jag har ork! :)
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu