BB-besök :)

Hejsan :)

Idag va vi på bb-besök! Va faktiskt bra tycker jag , Fick se en bra ammnings-film! Man fick svar på ganska mkt tyckte jag :) fick se om kring på avdelningen och i rummen! Nu längtar jag verkligen tills jag ligger där!
Vill få värkar nu , väldiga värkar så ja får åka in! Jag önskar man kunde påskynda allt, Vill verkligen ha min lilla flicka hos mig nu , ååååååååååååååh va ja längtar :) de är ju bara 18 dagar kvar nu om ja inte har räknat fel :p inte långt alls kvar :) Hon ligger just nu och sparkar som bara den, man ser verkligen hur hon drar foten utåt :) Myys! :)

Nått jag funderar mkt på är att jag undrar hur frasse min katt kommer reagera sen när de är en liten bebis här?
vad trot ni?
Jag tänker iallafall inte låta han vara utanför om han är nyfiken, ja tycker han måste ju få kika och så på henne om han vill de eller ? 

annat jag har gjort idag är . städat och tvättat, så nu är det bara att lägga in allt i garderoberna som ska göras, som ja frågade jimmie om han kunde göra men de orkade han icke, dummer!!!! :p så de får jag göra sen :)
Och läst i teoriboken har ja gjort med , 70 sidor ungefär, så de får räcka idag så fortsätter jag i morgon :)
ikväll blir det nog bara lungt, ligga framför tvn och mysa med kissen :)
Världens finaste frasse <3
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu