.

Hejsan!

sitter nu i soffan och är trött , sovigt dåligt i natt, igen!  Jag får ont på sidorna när jag sover , tanken på att ja bara kan ligga på sidorna, då ja måste vända mig hela tiden vilket är jobbigt! :/ men men ..

Men iallafall, Igår efter hjärtat kom hem från jobbet så åkte vi till jimmis bror Niklas och åt och hade de mysigt!
firade hans pappa och hans bror jens som fyllde/fyllt år, de blev vegitarisk mat och de va då super gott måste jag säga! :) blev kvar där till ungefär till 22.00! När vi kom hem så la jag mig på engång för ja va super trött, och de va jimmie med, tror vi somnade på 10 min eller nå :p


idag vet ja inte vad dagen ska bjuda på, kanske en promenad i solen? kan hända! :)
annars vet ja inte alls vad som kommer att hända, är så seeg, som vanligt ;)
+ att både jag och hjärtat är förkylda så då blir man väldigt seg på de!


Jag måste skriva en sak som folk undrara med , vissa undrar varför jag inte lägger ut mer bilder på magen.
Jag har fått bristningar och jag tycker inte om dom och tycker de är jätte fult så de är därför jag inte vill visa hur den ser ut nu! så ni vet om de :)  ber bara till gud att dom bleknar när de är färdigt gräddat och när hon är ute! :)
fast tid kommer de ta kan ja tänka mig men de får man väl ta för man får ju nå fint av de istället! :)


ne nu ska krama ner mig med jimmie en stund :)
hare bra
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Men Johanna! Klart att du klarar av att visa upp bilder på magen även fast du har fått bristningar.. Sluta nu.. :) Jag har fortfarande bristningar kvar och fick hur många som helst när jag vänta Tuvaliee, klart att jag visa gravid magen ändå!! :)



Upp med bild!

2011-09-17 @ 12:34:17
URL: http://aboutourslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Får väl ta och fixa de sen då :)

2011-09-17 @ 12:45:53
Postat av: Carro

I princip nästan alla får bristningar när man är gravid, det är inget att skämmas över tycker jag, det är ju nånting fint man har i magen ju :)

Men jag förstår, jag fick också bristningar, och snygga är dom ju inte iallafall :P

Och värre blire när magen sjunker ihop, då blir den skrynlig och fin, min iallafall, höhö.. :P

Dom bleks ju lite, men de tar tiiiid.

Så upp med en bild ;)



2011-09-19 @ 15:51:12
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu