.

Hejsan :)

Jag måste börja med att jag är så trött på att jag ska vakna så tidigt på morgonen och kliva upp och kissa på nätterna , men de läre ju inte bli bättre sen heller , men då har jag nå bra att vakna till iallafall!! :)
Vill att Nora ska komma nu så jag får ligga och sova på mage,Guud va ja längtar till de! Jag älskar att ligga och sova på magen! :p

23 dagar till beräknad förlossning, men jag har väl den oturen att ja går över som värst i 2 veckor!
Hoppas verkligen inte att jag gör de :p då skulle ja bli lite smått arg eller nå! haha! :D


I morse så började jag med att kolla på Greys anatomy , finns de nån bättre serie? nej! Eller one tre hill är ju med bra satt , men tror nog att grays är på första plats! ;p 
Jag längtar tills den nya sesongen börjar! wooho! :) 6 oktober till er som inte har sett de :)
De är de enda jag har gjort idag typ, kollat på greys :p

Ska snart åka till apoteket och hämta ut nån babybox man får gratis med nappar och olja och sånna saker :)
Sen blire nog hem och laga mat , efter maten ska jag nog ta mig ut på en promenad, skulle kanske vara ganska skönt de så man får lite gjort idag, hehe :)
Och en sak lovar jag nu , i nästa inlägg ska jag lägga ut en bild på jätte magen! :)
Ne nu ska vi fara i väg till apoteket! :)
hare
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tror du ja att du kommer sova på mage, nä det dröjer nog ett tag ;) Dina bobbs kommer vara så stora och ömma av all mjölk :)

2011-09-21 @ 15:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu