Nöjd!

Hejsan :)

Så som bloggen ser ut nu så är jag super nöjd, tycker den blev väldigt bra! eller? :)

Mitt teoriprov idag gick ju sådär då, Fick 1 litet pytte fel från att få godkänt!!! Blev lite som ett slag i ansiktet!
men de är bara att ta nya tag och fixa det nästa gång :) Får boka en ny tid efter körningen på måndag så jag hoppas jag får bättre tur när det gäller körningen :)

Och sen efter det så gick jag bara hem och bytte om och möte Karro nere på stan för en fika! :) kom nyss hem därifrån, köpte med mig en påse med godis med, men hann inte äta mycket fören jag blev less, så jimmie kommer nog bli glad när han kommer hem att de finns godis kvar! :p hehe

Jag vet inte vad som hände ikväll mer än att ja ska se idol, kanske ska ta och baka lite? :)
äh vi får se va det blir :)

nu orkar jag inte skriva något mer :p
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu