helgen..

Hej.
helgen har varit jätte mysig.
fredag - Ja då gjorde vi inte så speciellt mycket , va till jimmie bror på dagen och så!
sen åkte vi och fiskade på kvällen, och inte en enda fisk fick man heller! som alltid!!

Lördag - Då åkte vi till jimmies mamma . åt lite påskmat där vilket va väldigt gott , åt så ja va mätt hela kvällen och morgonen där på! :p sen gjorde vi rabarber paj och den tog vi med oss ut och åt och hade de mysigt :) 
va där hela dagen! :)

Söndag - Vaknade och tänkte , jaha vad ska man göra idag då? så ja ringde till pappa och hörde va dom skulle göra och dom skulle till farmor och äta , så ja ringde farmor och frågade om jag och jimmie med fick komma och de fick vi såklart så vi va i iggesund/stocka hela dagen! fick väldigt god mat och efterrätt , annanaspaj, åh har aldfig ätit så god paj nångång! sen är riktigt good!  Och sen va vi ut till faster och kolla på valpisarna , och fy fasiken va söta som va! :)  
sen åkte vi hem med pappa till iggesund , jag började städa min bil och sen fick jag för mig att när ja ändå håller på så kan ja tvätta den med så de gjorde ja också! :) och sen efter det åkte vi typ hem! :)
när vi kom hem så skulle vi se på film  , men ja va så trött så jag gick och la mig i stället! :)

Ja och i dag är det måndag med strålade väder , vi får se vad som händer idag! vill iallafall va ute och kanske få lite färg! :)


Pusskram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu