Illamående är typ över..

känns så himla skönt , kan äta igen och äter mycket mer än va ja gjorde! kan äta mig mätt nu! :)
kommer in i v 14 idag (13+0)! Känns skönt :) 9 maj blir de ultraljud, längtar dit :)

har nyss ätit , blev spagetti och köttfärssås! mycket gott! 
Har varit på trafikskolan idag och allt gick jätte bra! känner mig så nöjd!
inte så långt kvar tills körkortet är mitt! måste verkligen ligga i nu och plugga plugga plugga! :)

Vet inte va jag ska göra resten av dagen , städa lite kanske ?! Plugga lite mer sen ska man nog göra! :)
men just nu ser jag att de började ett bra tv-program som ja ska se först! sen blir det annat :)

Blir ensam hela dagen , Jimmie jobbar sent så kommer hem i kväll nångång! :/ tråkigt!
men får göra det bästa av de för att inte ha för tråkigt :) hihi.
Och ja blev så arg på frasse idag , blev rasande om ja ska vara ärlig!
Han ska alltid ha så jävla bråttom upp och ner på fönsterbrädan så han drar ner en blommkruka så den går i 100 bitar och ja måste plantera om blommjävlen!
Men man märkte verkligen på frasse att han skämdes efter det , han låg och titta på mig när jag fixade blomman med ledsna ögon , och när han ser på mig på det viset så klarar ja inte av att vara arg på han så ja tar upp han och pussar på han! haha! dumma mig! :p Men han är ju ändå min lilla älskling och de va ju nog inte meningen ! :p 
Önskar bara att han kunde ta det lite lungare ! :)

ne nu orkar ja inte skriva mer :p
Hare bra! :)


Min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu