länge sen..

Tag sen jag skrev nu , Har haft massa annat för mig nu i nån vecka , Har bland annat varit hos min syster i sundsvall förra onsdag till fredag, som va mycket trevligt! Sen på fredagen åkte jag hem till pappa och sanna i iggesund och sov där , skulle med dom till hallstavik på lördagen och det va också mycket trevligt :) Fick väldigt mycket med bebis kläder av sannas syster pia, och de va roligt, mycket fina kläder! Och gud va liten man kan vara, sjukt att man har varit så liten själv, hehe :)

i morse vaknade jag kl 8.30 ungefär och de kan jag lova va skönt ! Gjorde mig i ordning och gick till trafikskolan för att plugga teori som gick jätte bra , Har inte mycket kvar nu! känner mig så nöjd! :)

Sen gick jag hem och städa som bara den , luktar gott och frächt här hemma nu! :) Bara att byta sängkläder som är kvar nu med ska vädra täckena ett tag, skönt sen man lägger sig i kväll med kalla nybäddade täcken , Jag älskar det :)
nu väntar jag bara på min älskade älskling ska komma hem så vi kan laga mat , är så hungrig! Det ska bli stuvade makaroner och korv , himlans gott! :)

och sen vet jag inte vad som kommer att hända! ska försöka hitta på nått :)
de va allt från mig just nu! :)

Jag älskar dig mest utav allt , du är min stora kärlek! 
Har aldrig kännt så här för någon annan! du är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu