Bebismys! :)

Hejsan :)

I morse så åkte jag upp på bb men Dessies mamma och hälsade på Dessie som nu fått en liten kille som heter miliam :)
Följde med dom hem efter de och myste med den lilla , Och gudans va söt han är då :)

Längtar verkligen tills min älskling kommer så ja får mysa varje dag :) ungefär bara 2 månader kvar , Hoppas ja så man inte går över en massa dagar , för de vill jag verkligen inte :p  hihi


Sen efter ja va hos dessie så åkte ja hem och älskling började med maten , min favorit mat som är lasagne , speciellt jimmies , han är så super duktig på att laga mat! han gör den godaste lasagnen ever! :) Åt så ja fick ont i magen :P hehe..
och nu sitter vi båda i soffan och väntar på att Csi ska börja , premiär på csi new york idag kl 9 , vi älskar den serien :) 

Och i morgon blir de att gå till abertsförmedlingen och få nå papper på skrivna , och sen efter de ska ja gå till försäkringskassan och fixa med föräldrarpenning så de är gjort eftersom vi snart är där :)


ne nu ska ja gå och hämta chokladbollarna som min älskling gjorde åt mig för en stund sen , mums! :)
Och så ska ja se på tv :)


Magen v 31 (30+1) <3



PussKram

Kommentarer
Postat av: Ninnie

åh vad spännande med med 2månader kvar:D kommer ihåg när jag själv var där och hur pirrigt det var när man tänkte på att man snart är mamma<3 nu har jag bara 2dagar kvar istället och tiden har gått sjukt snabbt! Önskar dig all lycka till i världen och hoppas du får en helt underbara graviditet, dom få veckorna som är kvar ;D <3<3



Kram på dig

2011-08-11 @ 13:55:07
URL: http://enligtmigsjalv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu