.

Hejsan!

Min dag har varit väldigt lungt , har inte gjort så speciellt mycket!
har varit hundvakt åt lilla Henri , och vi har bara myst i soffan och sett på tv typ!
det har varit en dag då jag inte har gjort ett skit om man säger så då :p haha..


Men jag längtar tills i morgon , då ja ska träffa dessie och lilla miliam som är lite mer än 1 vecka gammal , sötnosen själv! Ska med dom till dessies mamma , och fick reda på att ja ska få kolla på tjejkläder efter hennes dotter melina, och sånt är alltid lika roligt :)  Har fått så otroligt mycket saker nu till Nora , vilket är väligt bra, har kläder som ja tror att hon inte kommer hinna andvända innan hon växer ur de :p Så nu är de bara att satsa på större storlekar! :) hihi..

och så innan ja drar dit så ska ja till försäkringskassan och få lite hjälp om hur man skriver på pappret om föräldrarpenning, fattade inte riktigt hur ja skulle fylla i de pappret! haha..
så de ska göras först ! :)

Snart ska ja kolla på csi miami , älskar den serien!
är premiär på csi new york med kl 21 på 5an! de har ja längtat efter :) så sjukt bra! <3

Ne nu är min flicka i magen riktigt bökig så ja måste luta mig bakåt i soffan och ta de lite lungt ,
men hare bra :)
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu