Helgen

Hejsan :)

Helgen har varit lugn och skön,
i fredags gjorde ja absolut ingenting , låg hemma och kollade på en massa film och bara va!
jimmie jobbade sent då så han kom inte hem fören 19 nångång , och då han kom så fick han en kladdkaka som jag bakade till han underdagen för han älskar de ! :) och glad blev han , för han va sugen på nått sånt efter en lång dag på jobbet!<3

Lördagen blev de inte heller så mycket gjort , vi åkte en stund på backtävling utanför sandviken! de va ju trevligt tills de började SPÖREGNA! Jag blev blöt enda in i trosorna :p jobbigt! så då vare bara att åka hem! 
och när de är regnväder så blir de ju såklart filmväder så vi kollade på lite filmer och hade de mysigt istället resten av dagen/kvällen! :)

och idag söndag har jag stor städat och så , så nu luktar de super gott och är fint här hemma! :)
inte för att de luktade illa och så men bättre kan de ju alltid bli! :p
och jimmie har bakat en sverigekaka till söndagsmyset senare , :) vi bakar ganska ofta har ja kommit på , men vad gör de? de är ju super gott ! :)


Och jag går även in i en ny vecka med magen idag , V 33 (32+0) . och känns så klart underbart som vanligt :)
Hon har varit väldigt aktiv i magen idag , speciellt när jag målade mina naglar , så va hon verkligen igång :)
hihi , Älskar när de rör sig så mycket ! :)


Nu har jag inget mer att skriva , :p 

pussokram

Kommentarer
Postat av: Cattis

SV; Åh tack så mycket! =D

2011-08-29 @ 10:13:29
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: bea

uppdatera mera :P

2011-09-05 @ 20:04:49
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/
Postat av: Malin

Uppdatera mera, älskar att läsa din blogg! Så snälla skriv mer. Massor av kramar

2011-09-15 @ 09:35:35
Postat av: Johanna

Hej hej! :)



Snart helg! Allt bra denna torsdag?



Kram Johanna

2011-09-15 @ 09:47:41
URL: http://joohannasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu