Första dagen lyckad!

Hejsan på er! :)

Min första dag på jobbet va inte så lyckad om man säger så.
ja kom dit och blev välkommnad och så , satte mig ner i soffan och väntade på min handledare , men hon skulle inte komma fören halv 10 , Men ja! Ja satt där och kollade runt lite och känner att ja blir alldeles kallsvettig och går in på toa och tvättar av ansiktet , blir jätte yr och konstig , sätter mig ner och kallsvettas mer!
sen gick ja ut och sa till en som jobbar där " Ursäkta , kanske lite pinsamt första dagen men ja mår inte så jätte bra"
då svarade hon , ne ja ser de , du är alldeles vit i ansiktet och så sa hon att ja skulle gå hem , så ja gjorde de!

när ja kom hem så la ja mig på engång , somnade ganska snabbt! vaknade igen efter halv 12! 
Kännde mig inte helt 100 efter de heller så ja gick upp och drack massa vatten och la mig igen, efter de kom jimmie hem och då gjorde han gröt åt mig så ja åt de , sen vilade ja en stund till! Och nu känner ja mig helt okej , Så i morgon blir det ett nyss försök och hoppas att allt går kanon :)


Just nu gör jag inte så speciellt mycket , Har nyss ätit. Blev Currygryta med ris , och de va väl okej! :p
och nu håller jimmie på att göra Chokladbollar som vi ska mumsa på sen :) hihi


Och våran lilla älskling har disco i magen med , full fart , mycket mysigt :)
Hon är igång mkt nu , lite roligt , fast mindre roligt när hon är igång på nätterna! :p
Och idag är de 95 dagar kvar till beräknad förlossning , Jag hoppas den tiden går fort som de har gjort hittills! :)
Då skulle ja bli glad! hihi! Längtar efter våran lilla Nora <3


Ne undra om man ska försöka hitta nån bra film som vi kan se på medans man mummmsar på chokladbollarna , Blev sugen på att se nån läskig/spännande film så får se om man hittar nån sån :)


V 27(26+1)
Hare bra allihopa!
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh va gulligt med en bebis:) jag vill också bli med barn:/ hur gammal e du?=)

2011-07-11 @ 19:23:27
URL: http://enbartpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

sv: Okey:) fan va mysigt:) min syster ska ha den 3 December 2a barnet:) 20 år:) http://maddeungmamma.blogg.se

kram

2011-07-11 @ 19:37:30
URL: http://enbartpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu