Iggesund

Hej :)

Sitter hos mamma i iggesund , kom igår på eftermiddagen och tänkte stanna tills i morgon då min syster emma och hennes kille ska med :)

just nu gör jag inte så mkt , är så sjukt trött idag! Har så svårt att sova + att de är så jävla varmt !!
Skönt att de inte är sol idag säger jag :p nog bara jag som tycker de , men tycker de är jobbigt när de är för varmt ! :)

Senare kanske Linda kommer hit och snabbis , hoppas de :) Skulle vara skojs! (:
Och ännu senare så ska vi åka och kolla på Emil (Emmas kille) när han har fotbolls match , om ja orkar vill säga!
Kanske är så lat så ja stannar hemma och ligger framför tvn :p hehe!


och just nu är det full rulle i magen , så himla mysigt när hon rör sig så mycket ! Jag älskar de :)
Min lilla tjej , Längtar verkligen tills hon är här! Vill ha henne nu nu nu nu ... men får vänta 3 månader och 15 dagar tills hon är beräknad! :) Hoppas de går fort :)


Ne nu ska ja nog gå och ta lite glass ! :)

pusshejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu