Världens bästa Jimmie

You are my sunshine 
My only sunshine 
You make me happy 
When skies are grey 
You'll never know dear 
How much I love you



Don´t you know ,
Youre the one who make me smile
don´t you know , baby look in to my eyes
oh can´t you se , what i feel
you are everything i need
i love you


Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor 
Jag kan inte ens stå när du inte ser på 
Och färglös som en tår blir jag utan dina andetag 
Vad vore jag utan dina andetag?


Du är fin som du är 
När du står med mig här
Varje liten sak som du gör 
Varje litet ord som jag hör



JAG ÄLSKAR DIG JIMMIE JONSSON , DU ÄR DET BÄSTA SOM HAR HÄNT MIG OCH SNART ÄR VI 3 <3











don´t you know ,
Youre the one who make me smile
don´t you know , baby look in to my eyes
oh can´t you se , what i feel
you are everything i need
i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu