helgen..

hejsan ..

Denna helg har varit väldigt bra , Har varit hemma med familjen!

Åkte torsdag morgon till mamma och sov där tills på fredagen , då min lillebror Emil tog studenten!
Han va så otroligt fin , så stolt över han! <3 Åt student middag hos han då och fira han o så, mycket trevligt! :)
Fick även en jäkla massa bebis kläder av Marina , Pär (emilspappa)S tjej då som har en liten alice på 4 månader.
Mycket fina kläder , har nu hur mycket som hälst , ska lägga upp bilder nån dag på allt jag fått :)

Sen fredagen så sov ja hos pappa och va med dom här , som vilket också va mycket trevligt, satt ute hela kvällen med alla och prata , :)
vi är väldigt många här nu  , Sannas (Pappasfru)S syster med familj är också här , kulkul :)

Lördagen så ringde Mimmi vid 10 , så kom hon och hämta mig , Bella och Johanna så åkte vi och sola en stund , låg ungefär 2 timmar , sen höll vi på att dö! :p
Sen efter de åkte vi hem , jag duschade och gjorde mig klar för att åka in med mimmi till stan för att kolla på alla studenter som gick på balen, gud så fina dom va, underbart fina klänningar! :)
Sen på kvällen så kom min syster Jenny och hennes kille Martin så då blev de fler här hemma , vi är nu 11 personer hemma här nu :p väldigt kul att nästan hela familjen är samlad!:)

Och idag då ska Lill Johanna knfimeras , :) Ska kika på henne då och äta massa god mat!
älsklingen kommer även upp och ska vara med , trevligt :) och ikväll åker ja hem till gävle , hem ljuva hem!
Sover så dåligt nu när ja inte är hemma!:p

Ne nu ska ja se på tv och kanske slumra till lite! :)

hej då, pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu