Idag...

Idag hade ja lilla henri här en stund , mysigt! :)
Och sen har Jimmies mamma och bror varit här med mig eftersom jag är ensam hela dagen för jimmie jobbar sent!
Vi gjorde mat som blev fisksoppa! gott! sen bakade jag en sverigekaka idag med som vi åt , jätte gott :)
Och va ute och övningskörde lite med , träna mer på parkering och nu är jag jätte duktig på det :) känns bra!

Nu sitter jag här , har kollat på wrong turn 3 , den va inte så bra :P  lite töntig! 
ska inte göra så mkt ikväll , blir väl bara lungt framför tvn och mys med missen! :)
längtar bara tills jimmie kommer hem, tycker inte om att vara hemma själv! Fast jag ligger väl och sover när han kommer , Men så kan de vara !
hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu