Yes!

I morse mådde ja verkligen jätte dåligt, kräktes en del, men efter det gick det över så de va skönt :)
men tog de lite lungt efter de och sen gjorde mig i ordning för att gå till arbtsförmedlingen och lämna nå papper som skulle vara inne i morgon!
efter det gick jag till filmkedjan för att surra lite med catwomen (sussie) och de va trevligt med lite snack :)
sen va ja med min karolin ett bra tag , åt lite och pratade ock skrattade hur mycket som helst , massa roliga saker som hon alltid ska berätta , eller pinsamma saker , fast jag älskar att höra de , är så kul :)
Sen gick vi och kollade lite i affärer och så , man önskar man va miljonär och kunde köpa llt man vela ha! men så är de inte tyvär! :P

Sen gick ja hem och jag och darling åkte och köpte pizza, men fick inte i mig mycker av de , inte ens 2 bitar! för mycket slisk för mig just nu troja! :D
I morgon blire Mvc kl 10.15 , och sen ska jag , karolin och lilla henri åka till hudik!
Henri är en liten plutt hund som jag har i bland :) Ska åka till emma för hon fyller ju 16 som sagt :)
sen ska vi fika på Jambo med , gud va gott de ska bli! Älskar dom mackorna, Sweet chicken mackan är bäst! love it^
Har även fått veta hur mkt jag får tillbaka på skatten , trore va lite undet 7000! får väl vara nöjd med det då!! :)

Ne nu ska jag nog äta lite havrekuddar med mjölk , blev lite sugen , och mysa med min lilla frasse som ligger här och är jätte trött :)
hare! <3
Min lille prins! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu