svettig dag..

hejsan :)

Guudans va varmt de har varit idag , har svettas svettas hela dagen lång , jätte jobbigt ju!!!
visst är de skönt att de är varmt och så , men idag va de faktiskt föör varmt :p haha..

Men tog en tripp med Karolin och Maria idag , Först va vi på max för ja va så hungrig så köpte mig ett minimål och karro och maria tog glass bara , sen efter de åkte vi till rusta , och guud va tjejerna shoppade , de va trevligt , jag köpte bara en hårfärg , ljusbrunt blev de :) sen åkte vi till valbo en sväng för karro skulle hämta ut sin dator som har varit på lagning sen åkte vi hem :) jag färgade håret och sen åt ja lite mat och så bara! och nu sitter jag här och har ganska så tråkigt , men de kan man väl ha ibalnd med! hihi ! :)


nu ikväll blir det väl bara att sitta i soffan framför tv och bara slöa !

och i morgon ska ja till arbetsförmedlingen , ucsh, gillar inte de! ska sitta där typ över 1 timme och bara lyssna på massa! sånt hatar jag , tycker de är så fruktansvärt tråkigt! fy! men men , man måste väl antar ja! :p
jaja , de va allt för mig nu ikväll! hare bra!
pusskram



Kommentarer
Postat av: Carro

Ingen aning vart dom är köpt?

Fick dom av min mammas jobbarkompis.

Men de borde väl finnas såna på nån mammabutik?

Har ingen koll alls :) Dom är grymt skön iallafall!

2011-06-03 @ 08:56:47
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu