varm dag..

heej :)

idag är de super varmt ute , skönt :)
nu på morgonen har jag varit på körskolan och pluggat lite och haft en körlektion, gick bra! :)
Sen när jag kom hem gjorde ja lite frukost och gick ut på gården och satte mig med Maria och Henri, tog ut frasse en stund med så han fick leka med henri,  och hade de lite trevligt :)


Nu sitter jag inne igen , ska väl börja med mat snart , blir fläsk , potatis och löksås! gott :) och efter de ska jag plugga teori igen , ska få lite hjälp av min älskade älskling :) har ju prov snart så måste verkligen plugga plugga och åter plugga!!! jobbigt men det är ett måste :/..


kommer även in i vecka 18 (17+0) idag igen :P trodde ja skulle komma in i v 20 men de visade sig igår att de va fel :p så åter igen i v 18 :) <3

Ne nu måste ja gå och dricka vatten , blev akut törstig ! :p
pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu