bvc

hejsan :)



idag va vi till bcv och allt va super bra! Min lilla älskling är en stor tjej , Väger nu 4940 och är 59 cm lång :)
är så glad att det går uppåt :) Dom tyckte att hon va så fin , blir så glad av att höra de :) hihi..
jag stor trivs med att vara mamma, jag har ju världens bästa dotter så vad annat kan man bli? Älskar henne så de är nå sjukt! Kan bara ligga och titta på henne medans hon sover fast jag själv skulle vilja sova då! :) <3


Noras moster Bella kommer hit om en stund och ska vara här tills i morgon, Vi ska mysa med filmen smurfarna och bara ha de mysigt :) jimmie skulle göra chokladbollar med, kan ju bli gott :) ska nog få han att åka till affären med och köpa nå gotta när han hämtar bella på tåget med, hihi! :)


Just nu ligger mina 3 älsklingar och sover, så söta! :) och jag sitter bara och lyssnar på musik och tittar runt lite!
Kanske ska ta och diska eller nå så slipper jimmie göra de sen :)
Nu orkar jag inte skriva nå mer, vet inte vad jag ska skriva heller :p

puss&kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu