Helg i iggesund

Hejsan :)


BCV va här på hembesök här först i fredas innan vi åkte till iggesund, Hon vägde 5140 g. min stora tjej <3
de gick iallafall jätte bra att köra och de va såklart super kul :) vi åkte hem till pappa och lämna av massa saker, sen åkte vi vidare till stocka där min farmor bor och blev bjudna på middag, Potatisgratäng och fläskfile. och de va super gott måste ja säga och till efterrätt blev de annanaspaj! :)
sen åkte vi hem till iggesund igen och lämna av Nora till sin morfar som skulle ha henne en stund på kvällen för jag och jenny skulle snurra runt lite istan :)


sen på lördag så åkte jag och nora med min bror till tröna där hans farmor och farfar bor och de va jätte trevligt, länge sen man va är nu :)
och de va meningen att vi skulle hem till gävle igen också för jimmie skulle hämta oss men när han kom så vela varken han eller jag köra för de va sån himla dimma så man såg inget så vi blev kvar tills idag :)


idag har de inte hänt så himla mycket, ska om en stund mysa ner oss med en film och äta chokladbollar :)
och i morgon ska jag gå och hämta ut mitt körkort, kulkul :) :) :)


ne nu ska jag ta och byta kissblöja på Nora och ta på henne pyjamas .
ha de bra!
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu