.

Hejsan :)

Att jag är glad att ja klarade uppkörningen är ju helt klart, men att ja inte får göra teoriprovet fören 4/11 är jag inte lika glad för! Så nu måste jag vänta en hel månad på att få skriva! Lite ledsen blev man väl, men de är väl bara att vänta!

Just nu sitter jag framför tvn bara, med grannens hund Hanri som ja ska ha en stund nu! :) Sötnosen!
Vill göra nått, men vettefan vad de skulle vara? Är ändå så seg och känner mig som en jätte :p haha!
Önskar just nu att jag kunde få dom riktiga värkarna så jag får åka in till förlossningen, Orkar inte vänta så länge till nu!
För jag tycker att hon har varit i magen länge nog så att hon vill komma ut till oss!!!!! hihi..

Usch, jag gillar inte att bara vara hemma om dagarna, och ensamt är de eftersom jimmie jobbar ju! 
och jag vaknar vid 7 typ varje morgon och kan inte somna om och de är ju tidigt! 
Önskar man hade lite fler vänner här i gävle, Jag vill ha de som jag hade det när jag bodde i sundsvall, men en vacker dag kanske de blir så! och de vore inte helt fel! :)


näe, undra om man ska ta och göra lite havregrynsgröt till frukost kanske? Har bara ätit 3 kanelbullar tidigare, som kanske inte är så bra att äta de första man gör när man vaknar! :p haha!
Så gröt med äppelmos får de bli! :)
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: CarroN

jag önskar att du bodde i sundsvall, då skulle jag hälsa på dig typ varje daaag :(

2011-10-04 @ 10:29:12
Postat av: Anonym

Puss på dig carro! / Johanna

2011-10-04 @ 11:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu