.

Hejsan :)

i morse vaknade jag före kl 6. Kan bero på att jag bara låg hela dagen igår och sov lite då och då! Känner mig utvilad nu iallafall :) kan ju vara ganska skönt :) När jag vaknade låg jag kvar i sängen och kollade på tv ett tag, Sen bestämde jag mig för att gå ut och gå, men känner efter ungefär 30 min att jag har väldigt ont i fötterna, som om jag håller på att få skavsår så jag ringer jimmie och kollar vart han är och då va han istan så jag gick till han och åkte lastbil med han ett tag istället :) Men de blev iallafall 30 min prommis, bättre än inget lixxom! :D haha..


Sen när jag kom hem så duschade jag ett bra tag, jätte varmt, satte mig ner i duschen som jag brukar göra nu för tiden för jag orkar inte stå! :p . Och sen la mig i sängen och somnade lite :p jimmie ringde och väckte mig och sa att ja skulle börja med maten så ja klev upp, men fick lägga mig direkt igen för de kom en jävlans värk som gjorde fucking ont. så fick ligga kvar en stund till innan jag klev upp! men upp kom jag efter ett tag :)
Värkarna kommer idag lite hit och dit, dom gör ondare men kommer inte så tätt som jag vill!!!! Tycker de kan börja nu nu nu nu nu så vi får våran bebis! :)


Jimmie ligger nu och sover skulle jag tro, Han klev upp före 1 inatt och åkte till jobbet och kom inte hem fören 16.00 idag så jag förstår att han är trött så ska låta han sova nu! Så ikväll blir de nog en ensam myskväll för mig och frasse! :)
Ska nu se om jag hittar nån film jag kan se nu för de finns inte ett skit att se på tvn just nu!!!
Men hare fint! :)
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu