God morgon!

Hejsan :)

Idag vaknade jag före kl 7 av att ja va rätt pigg faktiskt, Gick och la mig vid 8 igår typ för att ja kände mig lite sådär illamående! Hade varit hos jimmies pappa hela dagen och det va jätte trevligt, åt middag där och så men efter middagen blev jag ur kass i magen och bara vela hem så då åkte vi hem så de va nog därför jag blev dålig!
Vi åt kött och potatis med en god sås och jag älskar verkligen sås så de va nog de skulle ja tro! :p mer sås än mat! haha!

Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik och kikar runt lite och hjärtat ligger i vardagsrummet och kollar nån film som jag inte vela se :p ska väl ta och äta frukost om en stund! Ska nog åka och handla nybakt bröd, vi brukar nästan jämt göra de på söndagar typ, så himla gott! :) Men tomat och gurka på! mumms! :D

Senare idag så ska jag ut och köra lite inför i morgon, har uppkörning IGEN då och jag ska fan inte klanta till det igen! ska fan fixa detta nu! Och efter de boka tid till ett nytt teoriprov! Hade i fredags men fick ju 1 fel ifrån att gå godkänt , alltså 51 och man ska ju ha 52 :p som ett slag i ansiktet ungefär :p men nästa gång ska ja klara detta! annars jävlar! :)  . Och sen behöver jag dona lite hemma med så de är det som står på schemat idag! :)
Och jag har tänkt att baka i flera dagar men orken har inte funnits till så kanske kan fixa de idag då om orken finns! :p


Går även in i v 39(38+0) idag! Känns underbart, snart är hon här våran lilla prinsessa! :) <3

Ne nu ska ja snoka vidare här och sen fixa frukost! :)
ni får ha det så bra!!
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu